Інформаційно-нормативне забезпечення управлінської діяльності щодо організації харчування дітей

1. Закон України «Про освіту»

2. Закон України «Про охорону дитинства».

3. Закон України «Про дошкільну освіту».

4. Закон України « Про дитяче харчування»

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 26.08.2002 № 1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів».

6. Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».

7. Постанова Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 507 «Про внесення змін до пункту 1 Постанови КМУ від 26.08.2002 № 1243».

8. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 № 667 «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах».

9. Наказ МОН України від 25.07.2005 № 431 «Про внесення змін до Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах».

10. Інструктивного листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.06.2007 № 1/9-394 «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».

11. Спільні накази Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».

12. Спільні накази Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».

13. Спільні накази Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах».

14. Спільні накази Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.02.2013 № 202/165 «Про затвердження змін до інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».

На початок 2014/2015 навчального року було видано наказ від 01.09.2014 року № 54-о/д "Про організацію харчування вихованців дошкільного навчального закладу № 160 у 2014-2015 навчальному році "

забезпечено з 01.09.2017 року виконання грошових норм харчування вихованців дошкільного навчального закладу № 160:

У наказі про організацію харчування в ЗДО вказані загальні вимоги щодо організації харчування в ЗДО (режим харчування, графік видачі їжі, основні вимоги до ведення відповідної документації та оформлення звітів), організації дієтичного харчування, санітарно-гігієнічних вимог до постачання, безпеки, якості, умов зберігання і реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини, технології приготування страв, санітарно-гігієнічного режиму та вимог до обладнання та інвентарю в забезпеченні харчуванням дітей закладу.

Харчоблок ЗДО укомплектовано персоналом відповідно до штатного розпису, кухарі мають спеціальну професійну освіту.

У закладі дошкільної освіти наявна обов’язкова ділова документація щодо організації харчування вихованців. Ведення ділової документації з питань організації харчування дітей здійснюється відповідно до вимог наказу МОН України від 01.10.2012 №1059 «Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах» (наказ МОН України від 01.10.2012 №1059).

В закладі інформація щодо організації харчування вихованців своєчасно і у повному обсязі доводиться до усіх учасників освітнього процесу на нарадах, загальних зборах, звітуванні завідувача перед батьками та громадськістю, де обговорюються результати проведення контролю за організацією харчування дошкільників, проводиться ознайомлення з нормативно-правовими документами з означеного питання; в інформаційних матеріалах у групових «Куточках з організації харчування», санбюлетені

Щомісяця здійснюється контроль за веденням ділової документації щодо організації харчування дітей.

Журнал обліку виконання норм харчування (відповідно до п.1.30 Інструкції) ведеться систематично і відповідає нормативним вимогам: заповнюються всі графи, проводиться аналіз якості харчування за кожні 10 днів, а при необхідності його корекція.

Журнал бракеражу сирих продуктів ведеться сестрами медичними старшими відповідно вимог Інструкції з організації харчування.

У Журналі бракеражу сирих продуктів відмічається дата завезення продукту, якість, постачальник, наявність супроводжувальних документів, термін реалізації.

До Журналу бракеражу готової продукції (відповідно до п.1.23 Інструкції) результати зняття проби своєчасно вносяться сестрою медичною старшою під особистий підпис. Видача іжі проводиться тільки після зняття проби та підпису у наведеному журналі щодо можливості реалізації кожної страви окремо. Проводиться запис про фактичну загальну вагу кожної страви, кригується вага однієї порції, зазначаються якісні показники страв (колір, смак, запах).

Журнал здоров’я працівників харчоблоку (відповідно до п.1.37 Інструкції) ведеться за встановленим зразком і заповнюється своєчасно.

Журнал обліку роботи з гігієнічного виховання:

Не зазначаються категорії слухачів, не фіксуються методичні джерела, матеріали несистематизовані.

В наявності Картки- розкладу страв для картотеки страв, які розроблені в ЗДО та затверджені Держпродспожислужбою. Картотека страв сформована за групами страв.

У Журналі обліку відходів (відповідно до п.1.21 Інструкції) вказується кількість відходів у відсотках після холодної обробки. Якщо питома вага неїстівної частини харчових продуктів перевищує стандартні відходи, комісія з бракеражу складає акт і до журналу обліку відходів вноситься фактична кількість відходів. Журнал обліку відходів ведеться за встановленою формою, заповнюється своєчасно.

Книга складського обліку харчової продукції (відповідно до п.1.38 Інструкції) ведеться за встановленою формою, в наявності відповідна супровідна документація. Продукти харчування та продовольча сировина, які надходять до ЗДО від постачальників заносяться до Книги складського обліку, у якій відмічається інформація про постачальника, дата завезення, наявність супровідних документів, термін реалізації, видача продукту на харчоблок, залишки продукту

Адміністрацією закладу дошкільної освіти № 160 здійснюється систематична контрольно-аналітична діяльність щодо вивчення стану організації харчування дітей згідно з основними положеннями інструктивно-методичного листа МОН України від 21.06.2007 № 1/9-394 «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Результати обговорюються на нарадах при завідувачі, розміщені на інформаційному стенді «Куточок кухаря» та на інформаційних тематичних стендах в усіх вікових группах «Організація харчування в дошкільному закладі».

Контроль за організацією харчування в закладі дошкільної освіти здійснюється з боку завідувача, сестри медичної старшої, вихователя – методиста, спеціалістів централізованої бухгалтерії управління освіти адміністрації Комінтернівського району, спеціалістами Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області

Щомісяця складаються звіти щодо якості організації харчування, за потребою оформлюються інформації, аналітичні довідки. Узагальнення результатів проведення контролю здійснюється у вигляді діаграм та схем із зазначенням висновків та пропозицій

Кiлькiсть переглядiв: 591